Termín odevzdání přihlášek na SŠ se kvapem blíží, a proto si žáci devátého ročníku zkusili nanečisto přijímací zkoušky, které je čekají v polovině dubna. Nejprve si napsali test z matematiky, jenž trval 70 minut, a poté šedesát minut pracovali na testu z českého jazyka. Výsledky v obou případech zapisovali do záznamových archů. Počty získaných bodů byly zadány do elektronické žákovské knížky.
Jak přijímačky nanečisto hodnotí žáci?
- Je to skvělý způsob, jak se můžeme připravit na přijímací zkoušky. Jsem rád, že jsem si to vyzkoušel nanečisto. Asi bude lepší, kdybychom si to zkusili znovu. Rodiče nebyli moc nadšení z matematiky.
- Ve škole se mi to psalo dobře, ale výsledky jsou horší než doma. Tam jsem to napsala lépe, protože jsem měla více času.
- Jsem rád, že jsme měli tuhle možnost, ale z výsledků jsem zklamaný. Rodiče jsou rádi, že jsme si to mohli zkusit, ale když viděli výsledky, nebyli úplně rádi.
- Matematika byla horší, ale věřím, že když budu trénovat, tak to půjde.
- Bylo na to málo času, byl jsem ve větším stresu než doma. Určitě bych si test zkusil znovu. Musím se na to lépe soustředit a rozvrhnout si práci, abych to stihl.
- Jsem ráda, že jsem si to mohla vyzkoušet a představit si situaci, jak to bude asi probíhat. S výsledkem jsem spokojená.
Do „ostrých přijímaček“ zbývá 13 týdnů výuky, 13 týdnů, které je třeba využít na maximum. V jejich průběhu si přijímačky zkusíme ještě jednou, nanečisto podruhé. Snad pak v dubnu bude platit známé: Těžko na cvičišti, lehko na bojišti. 😊